Deklaracja dostępności
Data publikacji strony internetowej: 2017-08-08. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-12-12.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dawid Polus, dawid@7x.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48669141818. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli:
- Drzwi do budynku dwuskrzydłowe umożliwiają wygodne otwarcie i sprawne wprowadzenie osoby niepełnosprawnej, schody szerokie z odpowiednią szerokością stopnia, które ułatwiają stabilne korzystanie.
- Opis dostępności korytarzy, schodów i wind:
- Korytarz szeroki i długi na parterze, pierwszym piętrze oraz drugim. Brak platformy do wjazdu na I oraz II piętro.
- Opis dostosowań:
- Przed Urzędem Gminy dostępna jest elektryczna (winda) platforma dla osoby niepełnosprawnej oraz dzwonek by wezwać osobę z Urzędu do pomocy.
- Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych:
- Przed Urzędem Gminy dostępne jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:
- Możliwość wstępu z psem asystującym.
- Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu:
- Brak możliwości.